כל מה שאתם צריכים לדעת על מיסוי מערכות סולאריות

כל מה שאתם צריכים לדעת על מיסוי מערכות סולאריות

אנרגיה סולארית היא מקור האנרגיה הירוקה והמתחדשת הנוצרת על ידי השמש. באמצעות פאנלים סולאריים שהם עשויים מתאים פוטו-וולטאיים (PV) מתבצעת העברה של אור השמש לכוח חשמלי ובכך ניתן להשתמש באנרגיה סולארית לייצור חשמל באמצעות תאים פוטו-וולטאיים או קולטים תרמיים סולאריים.

היתרונות בשימוש מערכת סולארית ביתית

מערכות סולאריות הן דרך מצוינת לחסוך כסף ולהגן על הסביבה. מערכת סולארית היא השקעה טובה לעתיד מכיוון שסביר להניח שעולם האנרגיה הסולארית תהפוך ליעילה יותר וזולה יותר בשנים הקרובות.

מערכות סולאריות אינן רק ידידותיות לסביבה, הן גם מציעות יתרונות רבים לבעלי בתים. לדוגמה, הם יכולים לעזור לכם לחסוך בחשבונות החשמל אם אתם גרים באזור עם תעריפי חשמל גבוהים או אם יש לכם הרבה מכשירי חשמל בבית. התקנה של מערכת סולארית ביתית כוללת מגוון יתרונות כגון:

– חשבונות חשמל נמוכים יותר

– סביבה נקייה וירוקה יותר

– הפחתת פליטת גזי חממה

– יותר שליטה על צריכת האנרגיה

ההטבות של רשות המיסים

כיום זה כבר לא סוד שהמדינה מעודדת את תושביה לעבור לאנרגיה ירוקה ומתחדשת, מעבר לזה שגופים כמו בנקים מאפשרים מימון למערכת סולארית, המדינה מעניקה הטבות מס על מערכות סולאריות (תלוי בגודלה של המערכת)

באתר רשות המיסים תוכלו למצוא את חוק העידוד בהשקעה באנרגיות מתחדשות אשר מציג את ההנחיות ומפרט את המקרים בהם תוכלו לדרוש הטבות מס בשל שימוש באנרגיה מתחדשת.
להורדת

לסיכום

מערכות סולאריות הן ללא ספק דבר משתלם, מעבר ליתרונות הרבים של מערכת סולארית המדינה בעצמה מעודדת את תושביה לעבור לאנרגיה מתחדשת. ראו עוד על יתרונות האנרגיה הסולארית בסרטון הבא: