טיפים לביצוע החזר מס בקלות

טיפים לביצוע החזר מס בקלות

אנו חיים במדינה דמוקרטית וזה אומר כי מגיעות לנו זכויות, חלק מן הזכויות אלו זכיות אזרח כמו הזכות לחופש הביטוי או התנועה וחלק מן הזכויות הן זכויות כספיות. העניין הוא שיש הרבה מאוד אזרחים אשר לא מודעים לזכויות הכספיות שלהם וכך יוצא כי הם מוותרים על כסף רב.

הדוגמא הבולטת ביותר לזכות כספית שהמדינה נותנת לנו ואנו לא מודעים אליה היא החזר מס. עליכם לדעת כי גם שכיר וגם עצמאי זכאים פעמים רבות לקבל החזר מס ולכן כדאי לברר פרטים על כך. בעיקר עצמאיים יכולים לקבל החזר של אלפי שקלים ואף יותר מכך ושכיר העובד בשתי עבודות או יותר יכול גם כן לקבל החזרים גבוהים ולכן כדאי לברר כמה שיותר על נושא ההחזרים.

האם כדאי לי לנסות ולקבל החזר מס ללא סיוע חיצוני?

היינו רוצים לחיות במדינה בה הבירוקרטיה לא הייתה כה כבדה אך האמת היא שאנו חיים במדינה הפוכה בה הבירוקרטיה חוגגת. זה אומר כי יש קושי עצום לקבל החזר מס לבד וכי אתם יכולים להגיש בקשה להחזר לבד ולא לקבל כלום או אפילו להיות חייבים פתאום כסף לרשות המיסים.

אז מה אפשר לעשות וכיצד ניתן להתגבר על הקושי העצום הזה? התשובה היא שאנו חייבים לפנות אל רואה חשבון ולהיעזר בו בכדי לקבל החזרים. אם תנסו לפעול לבד תיפגעו ולכן פניה אל רואה חשבון היא צעד כל כך חכם וכל כך כדאי.

זה מה שאתם צריכים לעשות כאשר אתם פונים אל רואה חשבון בשביל החזר מס

עליכם להבין כי לא כל רואה חשבון יכול לסייע לכם וכי אתם צריכים לשים לב באיזה רואה אתם בוחרים. כאשר אתם באים לבחור את רואה החשבון אתם צריכים קודם כל לשים לעלויות שלו ולשיטת התשלום שהוא גובה. יש רואי חשבון הגובים עמלה מגובה ההחזר שאתם מקבלים ויש רואי חשבון אשר גובים תשלום קבוע.

לצד המחיר עליכם גם לבחון את המקצועיות של רואה החשבון. ככל שרואה החשבון יותר מקצוען כך הסיכוי שלכם לקבל החזר הוא גבוה יותר ולכן חובה לשים לב לנושא זה. שימו לב גם לקצב העבודה של הרואה בכדי להבטיח כי הוא יגיש את הבקשה לפני שתעבור שנת המס ואז לא תוכלו לקבל כלום.

מדוע כדאי לי להיעזר באינטרנט בכדי לקבל החזר מס?

עליכם לדעת כי כיום הכול נמצא באינטרנט וזה אומר כי אתם צריכים ויכולים להיעזר באינטרנט בכדי לקבל החזרי מס. חפשו מידע על רואי החשבון השונים באינטרנט ואז תדעו האם הרואים הם במרה גבוהה או לא. באינטרנט יש המלצות על רואי חשבון וכך אתם מקצרים תהליכים ויכולים לבחור את הרואה הטוב ביותר בעזרת האינטרנט וזה דבר משמעותי ביותר שאי אפשר להתעלם ממנו.

המאמר בשיתוף פורטל מיסים https://portalmisim.co.il/