הלוואה לשיפוץ דירה

אחת התוצאות של עליית מחיר הדיור בישראל, הינה המעבר של בעלי נכסים מחתירה לרכישת דירה חדשה, למציאות שבה עריכת שיפוץ דירה והתאמה שלה לצרכים המשתנים של המשפחה, נמצאת בעדיפות עליונה. נטילת הלוואה לשיפוץ דירה מהווה, לפיכך, את אחת המשימות היותר משמעותיות עבור המשפחה. מתי נדרשים שיפוצים בדירה ובאילו היקפים? אילו דרכים אפשריות קיימות למימון קבלן שיפוצים בדירה? בשורות הבאות נעסוק בנושא שהפך בשנים האחרונות לבעל חשיבות עליונה לכל משפחה בישראל.

קבלן שיפוץ דירה - ddeco

שיפוצים בדירה – מתי הם נדרשים

שאלת הסוגים של שיפוץ דירה והעיתוי שלהם מעסיקה משפחות רבות בישראל. עם הסיבות לביצוע שיפוצים ניתן למנות תיקון תקלות מתמשכות, הצורך בעריכת שינויים בבית בעקבות הגדלת המשפחה והרצון לערוך שינויים כשלעצמו, בלי סיבה או צורך ממשיים. בכל אחד מהמקרים תידרש, קרוב לוודאי, נטילת הלוואה לשיפוץ דירה שתעיק, קרוב לוודאי, התקציב החודשי. לפיכך, יש לגלם את ההחזרים שלה בהוצאות החודשיות העתידיות של המשפחה.

שיפוצים ותיקון תקלות הם בדרך כלל תיקונים בצנרת המים, החלפה או טיפול בחיווט והגדלת כוח החשמל בדירה. זאת, בכדי להוסיף לה מיזוג ראוי ולשמור על זרם חשמל יציב בבית. הטיפולים כאמור לעיל גוררים לרוב את הצורך בטיפול בקירות, צביעה וסיוד ולעתים מזומנות גם טיפול בריצוף. כיון שכך, יש משפחות רבות שמנצלות את המצב, לוקחות קבלן שיפוצים ועורכות שיפוצים כלליים, שלעתים קרובות משנים את המראה של הבית מהיסוד. מדובר בשיפוצים שהעלות שלהם יכולה לנוע מעשרות אלפי שקלים ועד הרבה יותר – תלוי במטרה הסופית שלהם. ואולם סוג השיפוצים הצובר תאוצה בשנים האחרונות הינו שינוי מבנה הדירה על מנת להוסיף חדר, בעקבות הגדלת המשפחה. גם כאן מדובר בהזדמנות בלתי חוזרת לעריכת שינוי קיצוני במראה הבית, וטיפול כולל הן בצנרת והן בחשמל. גם כאן, מדובר בעלות של עשרות אלפי שקלים, ובמקרים רבים ממאה אלף ₪ ויותר.

הלוואה לשיפוץ דירה – סוגי הלוואות ומימון לשיפוצים

באופן עקרוני, ישנן שתי דרכים להשגת הלוואה לשיפוץ דירה – אם לרשות בעלי הדירה לא עומד הסכום הדרוש לשיפוצים. האחת – נטילת הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית בסכום הנדרש והשנייה – הגדלת משכנתא, עם כל המשתמע מכך. החזרי ההלוואה הבנקאית או החוץ בנקאית ניתנים לפרישה על פני תקופה קצובה, של 5 שנים או יותר, בהתאם לסכום ההלוואה. הריביות הן גבוהות יחסית, כמקובל בהלוואות רגילות. החזרי ההלוואה החודשיים יכולים להגיע לכדי אלפי שקלים בחודש, ויש צורך לקצץ עקב כך בתקציב המשפחתי, מה שלא תמיד אפשרי. הגדלת משכנתא עשויה להיות כרוכה בפרוצדורה ארוכה ובהוצאות כאלה ואחרות, אבל התוצאה היא פרישת סכום ההלוואה על פני תקופה ארוכה מאד, בריביות נמוכות משמעותית מהריביות על הלוואה רגילה. גם ההחזר החודשי יהיה, קרוב לוודאי, קטן יחסית ויתמזג עם החזרי המשכנתא.

אם יש לכם עניין לקחת הלוואה לשיפוץ דירה, זה המקום הנכון עבורכם. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע של הפסגה ייעוץ מס יחזרו אליכם בהקדם. הם ילוו אתכם מרגע הגשת הבקשה ועד לקבלת ההלוואה המתאימה ביותר עבורכם, בתנאים המתאימים ביותר ובפרישת התשלומים הנוחה ביותר עבורכם.

מעוניינים לשפץ את הבית שלכם?זקוקים לקבלן שיפוצים מוסמך לחץ כאן